torsdag 3. januar 2013

Naturen som inspirasjon

Jeg liker å være ute i naturen. Her finner jeg ro, energi, inspirasjon,
og ikke minst, ting å ta med hjem.
Greiner og kongler blir ofte med hjem.

På salongbordet har jeg satt noen fine greiner jeg fikk av jeg god venninne.
Som vet at jeg setter pris på sånne fine ting.
Bjørnen fra ByNord er midtpunktet overalt. Jeg digger denne fine, lille, store, sterke karen.

På besøk i Trøndelag hos min fine søster og hennes familie, møtte vi på dette digre treet.
På aketur, i den lengste, morsomste bakken vi har prøvd.

Grantrær pryder også den ene puten i sofaen, som er kjøpt hos 
Der kommer også det fine iPhone coveret mitt,
som er helt meg, med greiner og en fugl, laget i tre.

Ha en super kveld!

- Elisabeth -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar!